مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در جمع طلاب و اساتید خواهر حوزه علمیه فاطمیه شهرستان مهدیشهر گفت:امروز مصلحت نظام بالاتر از هر حکم شرعی است و ما در این برهه حساس از تاریخ برای عبور از فتنه ها نیازمند بصیرت هستیم .
کد خبر: ۹۴۳۴۰۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نماینده ولی فقیه استان سمنان در جمع طلاب و اساتید خواهر حوزه علمیه فاطمیه شهرستان مهدیشهر گفت:استقامت در مسیر حق و ایستادگی در برابر سختی ها از شاخصه‌های لازم در جهت مصون ماندن از غبار فتنه ها است.
وی افزود:پیدا کردن جایگاه حق و تطبیق افراد با جایگاه آن از نکات مهم در مواجهه با فتنه است و این نکته که بدانیم نسبت ما با امام جامعه،نسبت امامت است بسیار مهم و اساسی است و وقتی فتنه در تاریکی قرار می گیرد برخی در مقابل امام جامعه شمشیر می کشند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به موضوع ارز ترجیحی و مردمی کردن یارانه اظهارداشت:ایران جزو کشورهای ثروتمند دنیا است و ما امروز از لحاظ دسترسی به منابع طبیعی و ذخایر انرژی در رتبه بالایی قرار داریم اما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت در سال های گذشته، مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند که امیدواریم با حمایت مردم در اجرای طرح اصلاح یارانه ها دهک های پایین و افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه از رفاه و عدالت اقتصادي برخوردار شوند.
وی افزود:از مهم ترین مخالفین و موانع اجرای طرح مردمی سازي يارانه ها دشمنان و معاندین نظام، دلال ها و واسطه ها و برخی از رفتارهای غلط اقتصادی و فرهنگی در جامعه است که نیازمند اصلاح است و دشمن در تلاش است تا به اشکال مختلف نظام اسلامی را ناکارآمد نشان داده و جامعه را نسبت به آینده ناامید کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرزند آوری و خطر پیری در جامعه پرداخت و اظهار داشت:در ۳۰ سال آینده خطر پیری و کهنسالی در جامعه ، تهدیدی جدی برای ايران خواهد بود و باید با فرهنگ سازی و ایجاد بستر اقتصادی مناسب تدبیر لازم در این خصوص بعمل آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها