خبرهای داغ:

مهمترین مولفه قدرت ارتش، ایمان و اعتقاد کارکنان ارتش است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهمترین مولفه قدرت ارتش، ایمان و اعتقاد کارکنان ارتش است.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

مهمترین مولفه قدرت ارتش،  ایمان و اعتقاد کارکنان ارتش است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی ،رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش هوانیروز ارتش در اصفهان بازدید کرد و در ادامه در مراسمی در جمع خلبانان ،کارکنان فنی و دانشجویان این پایگاه سخنرانی کرد.
در ابتدای این مراسم که سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست (ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان) و سرهنگ خلبان بهرام نظری (فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز) و روسای عقیدتی سیاسی‌های منطقه اصفهان نیز حضور داشتند ،
سرهنگ خلبان علی اقلیمی ،فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش در سخنانی ضمن خیر مقدم ،گزارشی از اقدامات گسترده آموزشی در این پایگاه را ارائه کرد.
سرهنگ خلبان اقلیمی ضمن تاکید بر گستردگی برنامه‌های آموزش پروازی و فنی در این پایگاه ،تعمیق باورهای مذهبی و اعتقادی را از شاخصه‌های تربیت افسران خلبان و فنی در تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر شمرد .

در ادامه  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی به ایراد سخن پرداخت .
وی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر ،مولفه‌های مهم و موثر در خلق این حماسه را تشریح کرد .
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با مورد توجه قرار دادن اصول قانون اساسی در باره وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:هنر و شایستگی ارتش در این است که در هر شرایطی، آماده دفاع همه‌جانبه از حریم ایران اسلامی باشد و هرگز غافلگیر نشود.
ریس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ،با ذکر مثال‌هایی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام گفت :
مهمترین مولفه قدرت ارتش ،قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش است و این باورمندی و اعتقاد است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی ،منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

 

ارسال نظرات