مدیر امور آبفای خاوران آبفای منطقه6تهران از اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرهای قیام دشت و خاورشهر به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

  بهروز محمدزاده افزود: در همین راستا بخشی از شبکه قدیمی و فرسوده خیابان ولی عصر قیام‌دشت که به طور مداوم دچار شکستگی می شد و خدمات رسانی به مشترکان را با مشکلاتی مواجه کرده بود؛ به همت گروه امداد و  بهره برداری امور آبفای خاوران  و تعامل خوب شهرداری قیام‌دشت با انجام عملیات حفاری و لوله گذاری به طول 20 متر و اتصال خط جدید 100 میلی متری از جنس چدن داکتیل اصلاح و بازسازی شد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب خاورشهر پرداخت و اظهار داشت: در این زمینه مشکل خط انتقال آب ۱۱۰ میلی متری خاورشهر به کوهساران و مرکز بزرگ بازپروری معتادان شهید زیادیان، پس از بازدید و شناسایی محل شکستگی که به دلیل قرار گرفتن در نیزار های انبوه مخفی مانده بود، با ترمیم و تعمیر محل حادثه دیده برطرف شد.

محمدزاده به رفع مشکلات شبکه توزیع آب خاورشهر در خیابان شهید مهدی دوست و برطرف کردن نارضایتی شهروندان از کمبود فشار و گرمی آب آشامیدنی اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع این مشکل و جلب رضایتمندی مشترکان، با انجام عملیات سه راه گیری و اتصال خط 100 میلی متری از جنس آزبست به خط لوله اصلی ۲۰۰ میلی متری پلی اتیلن ، مشکل افت فشار آب این خیابان برطرف شد و به دلیل رینگ شدن و چرخش آب در شبکه، مشکل گرمی آب نیز مرتفع و شهروندان از آب خنک و گواراتری بهره مند شدند.

وی در پایان با سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده  واحد بهره برداری در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم شریف بخش خاوران خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرم سال، دیزل ژنراتور چاه شماره یک خاورشهر که تامین کننده بخشی از کمبود آب روستاهای تابعه در زمان های اوج مصرف است؛ تعمیر و نوسازی شد و آماده بهره برداری در زمان های اوج مصرف و قطعی برق در فصل گرما سال شد.

امور آبفای خاوران شرکت آبفای منطقه6تهران- شهرری به تعداد 18 هزار و 700 مشترک آب شهری و روستایی در شهرهای خاورشهر و قیام دشت در جنوب شرق تهران خدمات رسانی می کند.

ارسال نظرات