خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهراعزام ده نفر از فرماندهان گردان دفاع مقدس به همایش سراسری تهران و ۵۰ عنوان برنامه در قالب هزار برنامه متنوع در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول مرکز حفظ اثار سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در با بیان این مطلب افزود: حماسه فتح خرمشهر به الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.

 

سرهنگ «پورزاهد » گفت: مقاومت و ایستادگی گزینه اصلی ما برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس ما محسوب می شود.

غبار رویی شهدا دیدارخانواده شهدا، اجرایی گروه سرود های پاتوقی، نورافشانی، دیدار ائمه جمعه و جماعت و سخنرانی فرمانده هان دفاع مقدس در نماز جمعه، صبحگاه مشترک در تیپ پیاده جوالائمه(ع)، برگزاری ده ها یادواره شهدا از جمله یادواره شهدایی طلاب و یادواره شهدای ورزشکار، گردهمایی اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، کمک های مومنانه ، توزیع بسته معیشتی، آزادی زندانیان، اعزام اکیپ های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، از برنامه های بود توسط سپاه و بسیج برگزار خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: پیش از فتح خرمشهر تمام تئوریسین ها می گفتند که آزادی خرمشهر امکان پذیر نیست اما با ایستادگی ملت ایران، این غیرممکن، ممکن شد و این نشان از اهمیت ایستادگی و مقاومت دارد. وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه با همین شعار ایستادگی و مقاومت در برابر همه تهاجمات دشمن تمام قد ایستادگی می کند.


وی استفاده از ظرفیت بسیج صدا و سیما و زبان فاخر اصحاب هنر را از جمله برنامه های ستاد گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر برشمرد و اظهارکرد: سخنرانی فرماندهان نواحی و پیش کسوتان استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم استان، نواختن زنگ مقاومت، گردهمایی اهل سنت و شیعه و دیدار بسیجیان با امام‌جمعه از جمله برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها