خبرهای داغ:
به‌منظور معرفی شهدای روحانی انجام شد؛

برپایی 51 غرفه با حضور 31 استان در نمایشگاه ردای سرخ

مسئول محتوایی نمایشگاه ردای سرخ با اشاره به مشارکت 31 سپاه استانی و مجموعه‌های مختلف فرهنگی برای برپایی 52 غرفه در نمایشگاه شهدای روحانی گفت: این نمایشگاه تا دهم خردادماه در مصلای قدس قم برپاست.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۶۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

یحیی عقیلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به برپایی 51 غرفه در نمایشگاه ردای سرخ اظهار کرد: از این تعداد، ۳1 غرفه مربوط به سپاه‌های استانی است و بقیه مرتبط با نهادها و ارگان هایی است که مرتبط با دفاع مقدس و شهدای روحانی هستند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جمعی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی محصولات فرهنگی و رسانه‌ای خود مرتبط با شهدای روحانی را در نمایشگاه ردای سرخ در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مسئول محتوایی نمایشگاه ردای سرخ افزود: علاوه بر شهدای روحانی، تا حدودی به معرفی جانبازان و آزادگان شاخص جامعه روحانیت نیز پرداخته شده و آثار رسانه ای و فرهنگی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و تیزر و نیز فعالیت‌های تجسمی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی گفت: نمایشگاه ردای در مصلای قدس شهر قم، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است و این نمایشگاه نیز تا دهم خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار