فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری ۲۸۴ برنامه به مناسبت سوم خرداد سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۹۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: این برنامه‌ها در سراسر استان بوشهر توسط اقشار، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرا می‌شود.

برگزاری ۲۸۴ برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان بوشهر

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم با شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، شب خاطره با حضور رزمندگان عملیات بیت المقدس، کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر و دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های شاخصی است که قرار است به مناسبت گرامیداشت سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر در شهر بوشهر برگزار شود.

برگزاری ۲۸۴ برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان بوشهر

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر برنامه‌های گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر سپاه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد عملیاتی است که مایه مباهات و غرور یگان‌های نظامی ما و رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.
سرهنگ سعید بنیادی افزود: این عملیات بعد از ۵۷۸ روز اشغال خرمشهر در تاریخ 1361/02/10 آغاز شد که در سوم خرداد به ثمر نشست و خرمشهر قهرمان آزاد شد که این عملیات و این پیروزی نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس و در تاریخ معاصر ما به حساب می‌آید.

برگزاری ۲۸۴ برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان بوشهر

وی اضافه کرد: در این عملیات، ۱۹ هزار نفر از نیرو‌های دشمن به اسارت رزمندگان اسلام درآمد، تجهیزات، امکانات، ادوات و مهمات بسیار زیادی از دشمن به غنیمت گرفته شد و ضربه مهلکی بر پیکره سپاه حزب بعث عراق وارد شد.

برگزاری ۲۸۴ برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات