خبرهای داغ:
دامغان_ برای اولین بار در سطح استان سمنان تیم جهادی ناباروری (رویای مادری) با روش طب ایرانی در شهرستان دامغان با هدف تسهيل درمان ناباروری حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۶۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

منصوره صرفی مسئول گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن اشاره به اهمیت مسئله فرزندآوری و افزایش جمعیت اظهار کرد: برای اولین بار در سطح استان سمنان تیم جهادی ناباروری (رویای مادری) با روش طب ایرانی و با هدف تسهیل درمان ناباروری در شهرستان دامغان حضور یافتند.

صرفی با بیان اینکه مسئله افزایش جمعیت یک مطالبه جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مردم می باشد، گفت: ما باید همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی که در اختیار داریم را در جهت تحقق این امر مهم به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 140 نفر ثبت‌نام کرده بودند، بیان کرد: از این تعداد 35 نفر زوجین که مرحله آزمایشات را گذرانده به صورت رایگان ویزیت شدند. 

مسئول گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان افزود: دیگر زوجین ثبت‌نام شده بعد از انجام آزمایشات مربوطه به صورت مجازی یا حضوری، رایگان ویزیت خواهند شد.

صرفی ارائه داروی رایگان به بیماران را یکی از اقدامات این طرح دانست و تصریح کرد: زوجینی که در تهیه دارو مشکل دارند به خیرین و مراکز خیریه معرفی می شوند.

وی افزود: در این طرح 2 پزشک از دانشگاه تهران و یک نفر ماما ارشد دارای تخصص در طب ایرانی حضور داشتند.

صرفی گفت: زوجین نیازمند به درمان و تهیه دارو با طب ایرانی می توانند با شماره ۰۲۳۳۵۲۳۹۶۸۶ دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها