خبرهای داغ:

شهدای روحانی طلایه داران انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دیدار با خانواده شهدای روحانی سردشت گفت: شهدای روحانی طلایه داران انقلاب اسلامی و مکتب شهادت هستند.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، حجت الاسلام محسن حمزه صحیحی در دیدار با خانواده دو شهید روحانی این شهرستان، اظهار کرد: شهدای روحانی طلایه دارانی بودند که خود مکتب شهادت را با جانفشانی آراسته و به شهدا و هم‌رزمان‌شان پیوستند.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، افزود: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش برجسته‌ای است زیرا آنها در ۲ جبهه با ترویج معنویت و معارف و جنگ تحمیلی پرچمدار بودند.

فرمانده سپاه سردشت در این دیدارها با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و نقش و اهمیت آن در فضای کنونی جامعه، گفت: انعکاس واقعیت‌ها به مردم امروز جهاد تبیین است، زیرا دشمن اکنون به دنبال تغییر ارزش‌ها، دگرگونی الگوها، تغییر ذائقه‌های فرهنگی، تضعیف گفتمان مقاومت و بزرگ‌کردن ضعف‌ها است.

سرهنگ پاسدار قاسم نصیری با تاکید بر اینکه بزرگترین توطئه های دشمن با جهاد تبیین خنثی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای پیروزی در این مسیر نیازمند معارف شهدای معظم بخصوص شهدای روحانی و فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آنها به نسل جوان هستیم که این امر مهم وظیفه خطیر همه از جمله رسانه‌ها، روحانیون، دانشجویان، معلمان، اساتید، مسئولان و سایر اقشار انقلابی است.

 این دیدارها در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و با ۲ خانواده شهید روحانی «عبدالکریم کرمی» و «سید محسن حسینی» برگزار شد.

در پایان این دیدار از خانواده های شهداء با تقدیم هدایای رهبری، لوح تقدیر و تابلو فرش عکس شهید تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار