خبرهای داغ:
معاون تعاون بنیاد شهید استان همدان:

پاسداری از ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا است

همدان-معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: پاسداری و ترویج ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا، جانبازان و ایثارگران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۱۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

پاسداری از ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیمی در دیدار با خانواده معظم شهید گرانقدر یداله موسوی، آزاده سرافراز اردشیر ساکی و جانباز ۵۵ درصد علی جوشقانی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: پاسداری و ترویج ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا، جانبازان و ایثارگران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت و حافظ ارزش‌های انقلابی باشيم، گفت: امید است که بتوانیم آرمان‌های شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راه آنان را با خلوص نیت ادامه دهیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان شهیدان و ایثارگران را مظهر صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران افتخار و عزتی به ارمغان آوردند که در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد.

وی ضمن تاکید به حفظ منزلت ایثارگران در طرح سپاس، افزود: اجرای طرح سپاس به منظور دیدار، احوالپرسی، بررسی و رفع مشکلات ایثارگران است که به دلیل شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا با برنامه‌ریزی‌ صورت می‌گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه پاسداری و ترویج ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا، جانبازان و ایثارگران محسوب می‌شود، گفت: همیشه تلاش کرده‌ایم که با شناسایی و بررسی مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر و با ارائه راهکارهای درست، اقداماتی اساسی انجام دهیم.

پاسداری از ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا است

پاسداری از ارزش‌های انقلابی، ادای دین به شهدا است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار