فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت مطرح کرد

تربیت نیروی انسانی توانمند و متخصص وظیفه ذاتی بسیج دانشجویی است

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز گفت: یکی از اثرگذارترین کارها در مجموعه بسیج دانشجویی روحیه گفتمان‌سازی است و این وظیفه ذاتی همه بسیجیان خواهد بود که باید در این راه، فرصت را با ارزش و غنیمت بشمارند.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۴۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان ،مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت  در محل سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت برگزار شد از زحمات محمدعلی محمدی قدردانی و رستم پورکریمی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: سوم خرداد یکی از بزرگترین حادثه و رویدادهایی که تضمین انقلاب در آن به وجود آمد و این ایامی که در آن قرار گرفته‌ایم ایام پر خیر و برکتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: در آستانه سوم خردادماه قرار داریم و از این روز بزرگ فقط می‌توان گفت که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سرهنگ پاسدار بهروز تصریح کرد: حادثه خرمشهر یکی از حوادث کم نظیر تاریخ می‌باشد که حق بر باطل پیروز می‌شود و خداوند متعال حقانیت رزمندگان اسلام را ثابت کرد و آن نگاه اعتقادی که در دفاع مقدس به خاک و سرزمین وجود دارد باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شد.

وی بیان کرد: نگاه اعتقادی به راه حضرت امام خمینی (ره) راه برون رفت از چالش ها و مشکلات است و مسیری که اسلام طی نموده و به این نقطه رسیده است یکی از اوج های اسلام امروز است که رهبری عظیم الشأن ما یک حاکم بزرگ در جامعه است و راهی که حضرت آقا امروز ترسیم می‌کنند راه حضرت امام (ره) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: جایگاه بسیج دانشجویی یک جایگاه ویژه‌ای است که در جامعه می‌تواند بسیار تا بسیار اثرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اثرگذارترین کارها در مجموعه بسیج دانشجویی روحیه گفتمان‌سازی است و این وظیفه ذاتی همه بسیجیان خواهد بود که در این راه، فرصت را با ارزش و غنیمت بشمارند.

سرهنگ پاسدار بهروز گفت: اهمیت بسیج دانشجویی بر کسی پوشیده نیست و قطعاً تربیت نیروی انسانی در درون دانشگاه‌ها توسط بسیج دانشجویی از اولویت‌ها و واجبات امروز جامعه است و بسیج دانشجویی به عنوان یادگار حضرت امام (ره) است که باید آن را حفظ نمائیم.

وی افزود: هر فردی که در حیطه وظیفه قانونی و شرعی خود نقش خود را به خوبی ایفاء نماید و در مقابل مسئولیت خود در مقابل خداوند متعال خود را متعهد بداند قطعاً موجبات رشد و پیشرفت را فراهم می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: تفکر بسیجی یک تفکر حزبی نیست و بسیج دانشجویی را نباید حزبی کرد چرا که بزرگترین آفت بسیج دانشجویی است و نبایستی بسیج را به اشخاص وابسته کرد.

وی ابراز کرد: مأموریت و حوزه کاری بسیج دانشجویی مشخص است و فکر آن فکری است که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری مدظله العالی دارند.

سرهنگ پاسدار بهروز بیان کرد: تنها جایی که می‌تواند برای آینده انقلاب بسیار تا بسیار مؤثر باشد، مجموعه بسیج دانشجویی است که انسان تربیت می‌کنند که بزرگترین نیاز آینده انقلاب نیز انسان‌های متعهد و متخصص است.

ارسال نظرات