مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه بندرعباس:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نمادی از نصرت الهی، مقاومت و ایثار و پیروزی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۸۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام موسی خالصی افزود: امام بزرگوار ما آن حماسه آزادسازی خرمشهر را فتح الفتح نامید و فرمودند : فتح خرمشهر ، یک مسله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود و خدا خرمشهر را آزاد کرد.
وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر دنیا را به حیرت انداخت، چون دشمنان باور نداشتند که نیروی های مسلح ما بتواند خرمشهر را پس بگیرند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: از آنجایی‌ که در آستانه فتح خرمشهر هستیم، بازخوانی و مرور حماسه‌های بزرگ و غرورآفرین همچون فتح خرمشهر می‌تواند به‌عنوان الگویی ماندگار در پیش روی جوانان غیرتمند ما قرار گیرد و پایداری و استقامت ملتی بزرگ را در ذهن جهانیان زنده کند.
حجت‌الاسلام‌خالصی در پایان تاکید کرد: در مقطع کنونی که جنگ اراده‌ها بین ملت بزرگ ایران و سلطه‌گران جهانی در گرفته است؛ ملت ایران هنرمندانه تمام این تهدیدات را با سازوکار معنویت و ژرف‌اندیشی رهبر فرزانه انقلاب به فرصت تبدیل خواهد کرد.

ارسال نظرات