فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر:

سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا گفت: سوم خرداد 61 یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی و از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

سرهنگ پاسدار حمید کمالی با بیان اشغال ۱۹ماهه خرمشهر توسط دشمن افزود: در حالی که اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهم‌ترین برگ برنده این کشور برای وادار ساختن ایران به شرکت در هرگونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد، آزادسازی این شهر ‌توانست به سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی‌اش تبدیل شود.
وی بااشاره به سخنان امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد، بیان داشت: این رخداد بزرگ فراتر از یک حادثه تاریخی، منشا تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد، خرمشهر تاریخ مجسم مقاومت ملت است و بازگویی نام و نشان آن روح جهاد و سلحشوری را در جامعه ایرانی زنده می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر اذعان کرد: همچنین این پیروزی بزرگ، آمریکا و سایر قدرت‌ها را سخت به وحشت انداخت و آنان که از پیروزی نهایی ایران اسلامی سخت بیمناک بودند، با تجهیز و تقویت بیش از پیش رژیم صدام به جنگ با ایران پرداختند.
سرهنگ پاسدار کمالی با عنوان اینکه صبر، استقامت و پایداری از لازمه‌های پیشرفت و پیروزی در آیین اسلام است، اظهارداشت: ما نیز امروز باید در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و فشارهای سیاسی دشمنان همچون شهدا استقامت کنیم تا با پیروزی خود بار دیگر مشت محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.

ارسال نظرات