خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: با همکاری ناحیه مقاومت و شبکه بهداشت و درمان کازرون، تیم پزشکی در قالب رزمایش فاطمی همچنان در مناطق محروم به ارائه خدمات ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۹۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل اظهار داشت: با همکاری ناحیه مقاومت و شبکه بهداشت و درمان کازرون، تیم پزشکی در قالب رزمایش فاطمی شامل (پزشک،پرستار،کارشناسان بهداشت عمومی و دارو رایگان) به مناطق محروم دهستان فامور بخش جره و بالاده کازرون اعزام، و با ویزیت رایگان اهالی منطقه همراه با دارو و کنترل فشار و قند خون به ارائه خدمات می پردازد.

وی ادامه داد: اعزام تیم پزشکی به روستاهای دهستان فامور بخش جره و بالاده شامل روستاهای کوشک باقری، بیخک جروق و کشاورزی از مناطق اهداف گروههای جهادی شهرستان کازرون بوده که به همت مسئولین و بسیجیان و جهادگران خدماتی همچون درمان،عمران،دامپزشکی،فرهنگی،مشاوره و...از سال های قبل تا کنون به همراه بوده است.

سرهنگ توکل افزود: برنامه های گروه جهادی شهید نواب صفوی به مدت دو روز شامل یک روز ویزیت رایگان پزشک به همراه تجویز دارو و یک روز دیگر عملیات عمرانی ساخت سرویس بهداشتی برای یک خانواده کم برخوردار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش جره وبالاده بوده است.

وی اعم برنامه های گروه جهادی شهید نواب صفوی در اردوی دو روزه دهستان فامور شامل ویزیت رایگان، معاینه، کارشناس ماما،پرستار ،مشاوره روانشناسی، تزریقات، درمان و داروی رایگان دانست و تصریح داشت: در این برنامه خداپسندانه که بیش از 50نفر از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند جا دارد از خدمات گروه جهادی شهید نواب صفوی و همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان کازرون و حوزه بسیج امام محمد باقر(ع)کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در پایان از عموم خیرین و امت خداجو جهت همکاری با گروههای جهادی در بخش های مختلف درمانی ،عمرانی،فرهنگی ،ورزشی و...در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها