خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک شرکت که به صورت غیرمجاز اقداما به فروش اقساطی خودرو می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج ، محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارشات واصله و تحقیقات انجام شده، این شرکت غیرمجاز در پوشش نمایشگاه اتومبیل اقدام به فروش اقساطی خود رو می کرد.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده، این شرکت فاقد مجوزهای لازم بوده و به همین خاطر محل شرکت با دستور قضایی و توسط ضابطین پلمب شد و برای مدیران این شرکت در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین پرونده قضایی تشکیل شد.

قاسمی در ادامه بیان داشت: طی یکماهه اخیر نیز یکی از این شرکت ها که به صورت لیزینگی فعالیت می کرد، به دلیل عدم اخذ مجوزات قانونی از بانک مرکزی با دستور قضایی پلمب شد و پرونده آن نیز در مراحل تحقیقات مقدماتی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان به شهروندان هشدار داد: شهروندان باید مراقب فعالیت این شرکت ها باشند و از صحت فعالیت قانونی آنها اطلاع یابند و دستگاه قضایی توصیه می کند، که حتی‌الامکان و تا تعیین تکلیف وضعیت این شرکت ها نسبت به پیش‌خرید و خرید اقساطی خودرو اقدام نکنند، زیرا تاکنون مجوز قانونی این شرکت ها احراز نشده و در صورت عدم ایفای تعهد از سوی آنها، ضمانت اجرایی برای سرمایه‌گذاری شهروندان وجود نخواهد داشت و درگیر مسائل حقوقی و قضایی می شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها