خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

جهاد تبیین، نهضتی مقابله گرانه در رویارویی با جریان تحریف است

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: باید در جهاد تبیین بیشتر اقدام بکنیم که هرچقدر دستاوردهای نظام و انقلاب را بهتر تبیین کنیم قطعاً جریان تحریف نمی تواند اهداف خود را به ثمر برساند.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

قزوین_ سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت روز مقاومت و ایثار و سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: تک تک روزهای دفاع مقدس در سراسر سال های پرافتخار ایران روزهای بزرگی هستند که عظمت آن ها در اذهان مردم باقی مانده است که سوم خرداد یکی از این ایام می باشد که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی افزود: از مهم ترین عملیات های دفاع مقدس عملیات بیت المقدس بود که ماحصل آن منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز بعد از ۵۷۸ روز از اشغال توسط رژیم بعثی شد که حضرت امام هم خطاب به ملت ایران در فرمایشاتشان عنوان کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعاً این اتفاق در اذهان و در تاریخ باقی خواهد ماند.

سرهنگ صادق پور با اشاره به نتایج عملیات بیت المقدس اذعان کرد: عملیات بیت المقدس پیامدهای قابل توجهی داشت. از جمله بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران بود و پیامد بعدی این عملیات هماهنگی خوب بین نیروهای مردمی بسیج و سپاه و ارتش بود که منجر به وارد شدن تلفات به دشمن و کسب غنائم زیادی از دشمن شد و حدود ۱۶ تا ۲۰ هزار نفر از نیروهای بعثی اسیر رزمندگان ایران شدند و ما هم در این عملیات ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب نمودیم و نتیجه دیگر این عملیات غافلگیری متحدان عراق از جمله آمریکا بود.

وی یاداور شد: باید از این ایام و روزهایی که یادآور ایثار و استقامت و صبر و مجاهدت و از خودگذشتگی مردم عزیز ایران به دلیل این که یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن بعثی ندادند استفاده کرد و این را برای نسل جدید تبیین کرد که دشمنان برای از پای در آوردن این انقلاب چه اهدافی داشتند اما به واسطه صبر و استقامت ملت ایران، به اهدافشان نرسیدند.

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی ما در مقابله با جنگ ترکیبی شناختی دشمن علیه نظام اسلامی است که هدفش تحریف کردن واقعیت انقلاب است و از ابزار های رسانه‌ها و ماهواره و فضای مجازی استفاده می کند و در صدد است که رژیم منحوس پهلوی را مبرا نماید و شرایط اقتصادی را به گونه ای جلوه دهد که مردم را در دوگانگی تحریف و تحریم قرار دهد و جهاد تبیین فرصتی است برای همه دلسوزان انقلاب که دوران مجاهدت رزمندگان را تجربه کرده اند و باید در جهاد تبیین بیشتر اقدام بکنیم که هرچقدر نظام و انقلاب را بهتر تبیین کنیم قطعاً جریان تحریف نمی تواند اهداف خود را به ثمر برساند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها