خبرهای داغ:
رویداد ملی «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با محوریت تحقق «جهاد تبیین» برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۰۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شیراز از اتمام فعالیت‌ گروه‌ های دانشجویی شرکت کننده در رویداد ملی روایت حقایق خبر داد.

حجت الاسلام «مرتضی کوهی» اظهار کرد: گروه‌ های شرکت کننده در این رویداد ملی از شیراز، شامل ۴ گروه از دانشگاه علوم پزشکی بودند که در ۴ پروژه مختلف فعالیت خود را به اتمام رساندند.

او افزود: که این پروژه‌ها شامل گروه آموزش تفریحی به دبیری آقای زمانی، گروه زنجیرهٔ تواصی (اصلاح شبکهٔ توزیع پیام به دبیری آقای اکبرزاده)، گروه مام میهن به دبیری خانم مقتدر و گروه تمثیلات انقلاب اسلامی به دبیری خانم حمایتی بود.

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد رهبری در استان فارس با بیان اینکه فراز و نشیب‌های زیادی برای این گروه‌های دانشجویی به وجود آمد که باعث پختگی فعالیت‌ها و کسب تجارب بسیار شد، در ادامه عنوان کرد: فعالیت این ۴ گروه فعال دانشجویی صرفا به رویداد روایت حقایق محدود نشده، بلکه هم اکنون نیز در حال فعالیت در قالب مجازی و حضوری است.

حجت الاسلام کوهی افزود: به‌عنوان مثال گروه آموزش تفریحی، فعالیت‌های تبیینی خود را در قالب همکاری با انجمن علمی دانشکده دندانپزشکی و نیز هییت علمی دانشکده توانبخشی شروع کرده و بازخوردهای مفیدی و مؤثری نیز تاکنون دریافت نموده است. 

او گفت: همچنین تیم محتواسازی و تبیین حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آمادگی خود را در جهت تشریح عملی چگونگی فرآیند جهاد تبیین برای سایر دانشگاه‌ها اعلام کرده و آمادهٔ انتقال تجارب جهاد تبیین به سایر گروه‌ها است.
 
در ادامه مسوول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارایه توضیحات این رویداد گفت: رویداد ملی روایت حقایق، رویدادی در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین است که از دی ماه سال ۱۴۰۰ شروع و اختتامیه آن در عید سعید فطر سال ۱۴۰۱ انجام شد.

«صفورا نیکبخت» اضافه کرد: این رویداد هم اکنون در مرحله داوری آثار قرار داشته و در حین آن گروه‌هایی از دانشجویان حول محور جهاد تبیین در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها