در بیانیه مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت سوم خرداد آمده است

مجمع بسیجیان استان یزد تلاش خود را برای گشودن جبهه های خرمشهر جدید بکار می بندد

در این بیانیه آمده است: مجمع بسیجیان استان یزد ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا در سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را به و تمامی آزادی خواه ان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش خود را ....
کد خبر: ۹۴۳۴۴۱۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مجمع بسیجیان استان یزد بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت بیانیه ای صادر کردند. 
بسم الله الرحمن الرحیم

خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)

سوم خرداد سال ۱۳۶۱ روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایت مداری و یادآور رشادت ها، جان فشانی ها، ایثار شهیدان، ایستادگی و استقامت مردم شریف مهین عزیزمان و جان نثاری رزمندگان اسلام و اوج عرفان، تدین و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) می‌باشد.

ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد، قهرمانانه و با عمل به فرامین رهبری الهی امام (ره) وارد عرصه نبرد شدند و مشت پولادین خود را بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و بر تارک تاریخ ماندگار شدند.

امت غیور ایران اسلامی در سی و چهار روز دفاع جانانه و نوزده ماه مقاومت بی نظیر، یکپارچه و تمام قد در مقابل استکبار و دست نشانده هایش ایستاد تا به اذن الهی طعم شکست و خوار‌ی را به متجاوزان و ظالمان بچشان د.

فرزندان غیور امت اسلامی در قامت ارتش، سپاه و بسیج، چون ید واحد ه، با ایثار و فداکاری در پرتو عنایات الهی در عملیات الی بیت المقدس فتحی بزرگ را رقم زده و حماسه‌ای جاوید آفریدند و در اوج عزت و اقتدار این پیام را به دنیا مخابره کرد که استقلال ایران فروختنی نیست.

خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا آحاد ملت ایران با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدائی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس ساخت.

ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اشاره‌ای عمیق، صحیح و تاریخی خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: «با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و دنیا تغیر حالت داد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد ۶۹/۰۳/۰۵»

اکنون نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با کمک ایادی خود جنگ‌های نیابتی، تروریستی و شناختی علیه اسلام و ایران به کار بسته و با محاصره اقتصادی ایران اسلامی، مردم شریف را بامشکلات اقتصادی فراوان مواجه نموده است.

حال بر ما واجب است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه‌های ماندگار حماسه آزادسازی خونین شهر، خرمشهر‌های دیگری برای خود به ارمغان آوریم. انشاا...

در پایان مجمع بسیجیان استان یزد ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را به و تمامی آزادی خواه ان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش خود را برای گشودن جبهه‌های خرمشهر جدید بکار می‌بند.

یاد امام امت و شهدای والا مقام عرضه دفاع از نظام اسلامی را گرامی داشته و از ایثارگران و رزمندگان این حماسه تجلیل می‌نماییم

مجمع بسیجیان سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات