پیام تسلیت فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج جعفرشیرازی

سرهنگ پاسدار «غلامعلی درویش متولی» فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا در پی عروج سرهنگ پاسدار « جعفرشیرازی» پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار «غلامعلی درویش متولی» فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا در پی عروج سرهنگ پاسدار « جعفرشیرازی» پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
عروج آسمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس، رزمنده خدوم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار «حاج جعفرشیرازی» که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تاسف و تالم گردید.
بی‌شک مجاهدت‌های این سرباز مخلص ولایت، ایثارگر ساده‌زیست و مومن که حیات خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی سپری کرد، پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر در انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به میهن و نقش آفرینی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی، برای همیشه ماندگار و در ذهن مردم عزیز شهرستان پیشوا، ثبت شده است.
اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده معظم ایشان، همرزمان گرامی و مردم شریف شهرستان مقدس پیشوا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
ان‌شاءالله خداوند متعال روح پاکش را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی
فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا

 

انتهای پیام////*****

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار