خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: دشمن با استفاده از رسانه تفکرات و ایده‌های خود را به اذهان عموم مردم القا می‌کند و مهم‌ترین راهکار برای مقابله با جنگ اقتصادی و شناختی دشمن، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۳۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در جمع مدیران محلات، فرماندهان پایگاه و شورای حوزه مقاومت امامزاده سید معصوم(ع) در مسجد امام رضا (ع) محله شیخ آباد نیروگاه حضور یافت و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

جعفری در حاشیه این بازدید، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در قم، اظهار کرد: دشمن با استفاده از رسانه تفکرات و ایده های خود را به مردم القا می کند و وظیفه ما در این راه جهاد تبیین است.

وی افزود: پاسداری از انقلاب فقط وظیفه کسانی نیست که لباس پاسداری پوشیده اند، هرکسی که به این نظام و انقلاب علاقمه مند است و برای پاسداری از انقلاب تلاش می کند پاسدار انقلاب محسوب میشود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم بیان کرد: از لوازم پاسداری از انقلاب می‌توان به شناخت مبانی انقلاب، شناخت تاریخ، تقویت خود به عنوان انسان کامل و صالح اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تحقق ظلمت در حکومت اسلامی است و مانیز به دنبال حکمت اسلامی هستیم، اصلی ترین پروژه دشمن جنگ اقتصادی، ترکیبی و شناختی و هدف جنگ شناختی نیز اختلال در ساختار حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/ابوالفضل قراخانی

ارسال نظرات