سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج سرهنگ پاسدار حاج «عباس آقایی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج سرهنگ پاسدار حاج «عباس آقایی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج آسمانی حاج «عباس آقایی» از رزمندگان ارزشمند و از همرزمان دوران دفاع مقدس که زندگی و حیات با برکتشان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

کارنامه درخشان و افتخار آمیز حاج «عباس آقایی» سراسر از دلسوزی، شجاعت ،ساده زیستی ، ولایتمداری، اهتمام به دفاع از ارزش های اسلامی و صیانت همه جانبه از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه اهتمام وقفه ناپذیر در دفاع از حق و حقیقت وی را در تراز انسانی شایسته و تراز انقلاب  و خدمتگزاری شایسته در مکتب شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ساخته بود.

اهتمام ویژه حاج «عباس آقایی» به جهاد تبیین ، برخورداری از عزت نفس، دارای روحیه ایثار و اخلاص در رفتار،حساسیت در اصول انقلاب اسلامی ویژگی های برجسته آن پیشکسوت به عرش پیوسته بود و حاج عباس بزرگ مردی همیشه خندان با روحیه رزمندگی و دلاوری بود که با لهجه ای زیبا دوستان خود را عامو خطاب میکرد  و یاد و خاطر این رزمنده دفاع مقدس همواره در ذهن همرزمان ماندگار است.

اینجانب فقدان این پاسدار رشید اسلام را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و همرزمان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن پیشکسوت گرانقدر، رفعت جایگاه و علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ، یادگاران معزز و همکاران و همرزمان گرانمایه وی عزت و ثبات قدم در تداوم راه آن رزمنده سرافراز را مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات