خبرهای داغ:
استاد دانشگاه امام حسین (ع):

دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هر فرصتی استفاده می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کنند

سردار اصغر صالح سوهانی، استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام در ویژه برنامه سالروز فتح خرمشهر گفت: از فتح خرمشهر باید عبرت گرفت همانطور که رهبر انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش داریم، شرایط کنونی کشور و کل جهان شرایط حساسی است، دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هر فرصتی استفاده می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کنند. 
کد خبر: ۹۴۳۴۵۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سردار سوهانی استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام در ویژه برنامه سالروز فتح خرمشهر و در آستانه یکمین سال برگزاری برنامه نیم پلاک که به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها و حوزه امام حسن مجتبی علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در گلزار شهدای این شهرستان برگزار گردید ،عنوان کرد:
از فتح خرمشهر باید عبرت گرفت همانطور که رهبر انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش داریم، شرایط کنونی کشور و کل جهان شرایط حساسی است، دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هر فرصتی استفاده می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کنند. 

وی در ادامه به لزوم دفاع همه جانبه از ولایت فقیه اشاره کرده و گفت: با دفاع از ولایت فقیه به همه چیز میرسیم شهدا و مردم در زمان امام راحل با تبعیت و گوش کردن به حرف های امام توانستند جنگ هشت ساله که کل دنیا بر علیه ایران داشتند، را به پیروزی برسانند.

این فرمانده سالهای دفاع مقدس افزود: در این زمانه ما باید گوشمان به حرف رهبر باشد شما ببینید بزرگانی همچون آیت‌الله فاطمی نیا (ره) به لزوم تبعیت از رهبر انقلاب انقلاب تاکید می‌کنند و می‌گویند قدر این رهبر را بدانید خدایا تو شاهدی که چیزی را می دانم و می گویم این رهبر آبروی اسلام است اگر کسی ضدیت کند عاقبت بخیر نمیشود من دروغ نمی گویم و بدون دلیل حرف نمیزنم حواستان به رهبر باشد و قدردان او باشید. و شخصیتی چون حاج قاسم هم گفتند  مدافع اصول باشید اصول یعنی ولایت فقیه ،خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید .

وی در پایان اضافه کرد: مطمئن باشید و یقین بدانید اگر طبق فرمایش رهبر انقلاب مدافع این دولت باشید و کمی صبر و تحمل کنید، مشکلات اقتصادی به فضل الهی برطرف خواهد شد که این در گرو اتحاد شما ملت ایران و دوری از فضاسازی های دشمنان و معاندان این نظام می باشد.

به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر و در آستانه یکمین سال اجرای برنامه نیم پلاک (پنجشنبه های شهدایی) به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها و حوزه امام حسن مجتبی علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد همایشی در گلزار شهدای این شهرستان با حضور تعدادی از مسئولین شهر و خانواده های شهدا و عامه مردم، با حضور سردار سوهانی استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

این برنامه با قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت برادر معنوی و اهدای شاخه های گل به حاضرین به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار