پیام تبریک فرمانده سپاه پیشوا به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

جناب سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا در پیامی حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز ملی مقاومت و ایثار و پیروزی را خدمت آحاد مردم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت سوم خرداد ماه روز ملی مقاومت،‌ایثار و پیروزی‌؛
آزادسازی خرمشهر حاصل وحدت و یکپارچگی ملی‌ و همدلی و همزبانی مردم‌،نیروهای مسلح، مسئولین و مرحله نوینی از مقاومت و ایستادگی پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار است.
سوم خرداد، سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا ” برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان می باشد.
این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند: ” خرمشهر را خدا آزاد کرد ” .
روز آزادی خرمشهر، روز یادآوری فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن ترین فرازها و روزی است که لشکر دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد .
بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و تبیین چرایی جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس برای انقلاب و ملت ایران نشان می‌دهد ملتی که با هوشمندی و اراده پولادین گوش به کلام مولا و رهبر خود،امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) دارد هیچگاه در گذرگاه‌های سخت و پرفتنه زمانه گرفتار نشده و با حفظ آمادگی‌های همه جانبه‌، مسیر خود به سمت آرمان‌های بلند را تداوم بخشیده و در برابر هرگونه تهدید و خطر‌، قاطعانه ایستاده و کانون‌های تولید آن را خاموش و مایوس خواهند ساخت.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و پاسداران و سربازان و بسیجیان و آحاد مردم عزیز شهرستان مقدس پیشوا تبریک می گویم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهیدانی که در این راه خون خود را نثار کردند درود می فرستم.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار