تصویری:

اراده ما هیچوقت نمی شکند اما اراده دشمن را می شکنیم

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،گفت: در بازپس گیری خرمشهر نشان دادیم با کسی تعارف نداریم.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۰۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

اراده ما هیچوقت نمی شکند اما اراده دشمن را می شکنیم

خبرنگار میلاد نوری / به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در رژه و میدان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل،با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر ،تصریح کرد: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه 220 هزار شهید و بیش از 17 هزار شهید ترور ثمره خیانت های آمریکای جنایتکار است،اظهار کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با ما کینه دارد، چرا که همواره منافع این کشور بعد از انقلاب در منطقه در معرض خطر بوده است. ودر طول 4 دهه گذشته بواسطه تحریم های ظالمانه بویژه در حوزه های بهداشتی ، درمانی و اقتصادی، خباثت خود را بیش از پیش آشکار ساخته است.

وی افزود: کنگره آمریکا و پارلمان اروپا باید از اقدامات و حمایت های مالی خود از تروریست ها شرمسار و سرافکنده باشند.

آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه ما هیچوقت با راه های نامشروع سنگ روی سنگ انقلاب اسلامی نگذاشته ایم،خاطرنشان کرد: در  دفاع مقدس در حالی که ما حتی از امکانات اولیه جهت مقابله با نیروهای دشمن برخوردار نبودیم، توانستیم با دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادگی کنیم و فشار های ناجوانمردانه 8 سال دفاع مقدس نیز نتوانست اراده ملت ایران را به زانو دربیارد.

وی با اشاره به اینکه ما از آمریکا انتقام نگرفته ایم اما خواهیم گرفت،بیان کرد: در گذشته به بهانه های مختلف کشور ما را تجزیه کردند.اما آن زمان گذشته و ما دیگر قدرتمند هستیم و اجازه نمی دهیم دشمن حتی فکر تجزیه کشور به سرش بزند.

آیت الله عاملی در این مراسم از فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بابت برپایی باشکوه رژه و صبحگاه نیروهای مسلح قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار