خبرهای داغ:
مسئول سابق بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

سوم خرداد روزی به یاد ماندنی در تاریخ دفاع مقدس است

مسئول سابق بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان اصفهان گفت: سوم خرداد روزی به یاد ماندنی در تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، همایش بزرگداشت حماسه سوم خرداد با حضور سردار شیروانیان،فرماندهی و کارکنان مرکز پشتیبانی نیروی زمینی سپاه،فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،فرماندار شهرستان،امام جمعه شاهین شهر،فرماندهی و کارکنان فراجا شاهین شهر،فرماندهی و کارکنان پدافند هوایی ارتش در شاهین شهر و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه در پادگان شهید خرازی شاهین شهر برگزار شد.

سردار شیروانیان با تاکید بر حماسه سوم خرداد گفت:وقتی دشمن بعثی به خاک عزیز ما در روز 31 شهریور حمله کرد برآورد داشت که ظرف مدت 3 روز استان خوزستان و یک هفته کل کشور ار اشغال خواهد کرد،اما غیرت و رشادت رزمندگان اسلام و رهبری حکیمانه بنیان گذار جهوری اسلامی ایران،تمام معادلات را بهم زد.

وی ادامه داد:با وحدت نیروهای مسلح و حضور پر شور بسیجیان بعد از 578 روز خرمشهر آزاد شد و آن تعبیر زیبای حضرت امام خمینی رضوان الله علیه که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد صادر شد.

لازم به ذکر است شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از 40 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب کرده استو به همین مناسبت این روز،روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه نامیده شد.

ارسال نظرات