خبرهای داغ:

دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه به دنبال ملت سازی هستند

خراسان شمالی فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه به دنبال ملت سازی هستند.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار اسماعیل فرجی، امروز در نشست فرهنگی بصیرتی با موضوع تحلیل مسائل روز حوزه اقتصادی و امنیتی در حضور نخبگان اقشار بسیج استان که در سالن گلشن برگزار شد، با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر در هر سال خلق یک حماسه جدید است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف اسلام هستند و می‌خواهند برای ملت جوامع اسلامی تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقابل میان جبهه حق و باطل ایجاد شده است، افزود: دشمنان به دنبال هویت سازی برای جوامع اسلامی و تسخیر ذهن جوانان ما است که نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعیین ماکت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی و... از سوی دشمنان انقلاب برای جوامع اسلامی از آرزوهای دشمنان است، افزود: این اقدامات در فضای مجازی انجام می‌شود و باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

سردار فرجی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی در دوران طفولیت خود، کارتر رئیس جمهور آمریکا را سرنگون کرد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ۴۱ سالگی نیز باعث سرنگونی چموش‌ترین رئیس جمهور آمریکا (ترامپ) شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب تضعیف سیاست‌های دشمنان در منطقه شده است، ادامه داد: ترورِ شخصیت‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و... نشان از اوج درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها