همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، روز مقاومت، ایثارو پیروزی جشنواره سطح پنجم مالک‌اشتر به همت تیپ ۳۸زرهی تربت جام در راستای تجلیل از منتخبین اشراف فرماندهی در محل تالار کوثر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی درتربت جام در این محفل پس از اجرای سرود، سلام خاصه حضرت رضا علیه السلام وپخش نماهنگ فتح خرمشهر فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به دست توانای رزمندگان اسلام درسال ۶۱ و کسب رتبه اول تیپ ۳۸ زرهی دراجرتی طرح اشراف درسال گذشته گفت: با تلاش شبانه روزی و همبستگی، همدلی و هم افزایی تیمی پرسنل خدوم تیپ ۳۸ زرهی درسایر حوزه ها موجب شد که این تیپ رتبه اول را در سطح قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشورکسب کنند.

سرهنگ رزهی ستاد مهدی سعیدیان با اشاره به اینکه اقتدار وصلابت کشورمرهون جانفشانی شهدا،ایثارگران و نیروهای مسلح است افزود: درراستای اهداف نظام اسلامی خادمین تیپ ۳۸ زرهی درمنطقه شرقی کشورپای دررکاب از مرزها و دستاوردهای انقلاب ونظام اسلامی حفط و حراست می کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت در تیپ بسیار بالاست ادامه داد:باظرفیتی که تیپ ۳۸ درحوزه اشراف دارد ثابت نموده که حرف برای گفتن دارد .

درادامه رئیس عقیدتی سیاسی با قدردانی از تلاشهای خالصانه جان بر کفان تیپ که درعمل ثابت کردند که اشراف کامل برتکالیف دارند گفت: اشراف کاری در ارتش بی سابقه و نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و این نتیجه ای است که فرمانده هان و شهدا ازپرسنل انتظاردارند.

حجت الاسلام عالمی افزود: رسیدن به تمدن نوین اسلامی درکشور ، منطقه و جهان از اهداف انقلاب اسلامی است.

گفتنی است دراین جشنواره به ۴۰ نفرازمنتخبین در طرح اشراف لوح سپاس و هدایایی تقدیم شد.

خبرنگار: محمدرضا حقدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها