مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) :

حماسه آزادسازی خرمشهر الهام بخش جبهه مقاومت شد

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت : دفاع از خرمشهر و آزادی سازی آن امروز الهام بخش جبهه مقاومت شد و اگر این اتفاق به فراموش سپرده شود حتماً سرمایه بزرگی از دست می‌رود و خسارت عظیمی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای سوم خرداد خاطر نشان کرد: خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود ، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت به ثبت رساندند.

حماسه آزادسازی خرمشهر الهام بخش جبهه مقاومت شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) ادامه داد : آزادسازی خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست توانای مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولای متقيان(ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.

 

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان غیور و جان برکف، این فرزندان برومند روح الله با اقتداء به حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، حول محور وحدت بخش ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ حماسه ای بی بدیل خلق کردند تاکید کرد : این حماسه موجب شد تا رزمندگان در امتحان الهی با بروز استعدادهای نوظهور در عرصه‌های مدیریت صحنه‌های حساس و حیاتی نظام، بار دیگر سربلند و سرافراز از این امتحان سربلند سر برآورند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گفت : دفاع از خرمشهر و آزادی سازی آن امروز الهام بخش جبهه مقاومت شد و اگر این اتفاق به فراموش سپرده شود حتماً سرمایه بزرگی از دست می‌رود و خسارت عظیمی خواهد بود.

 

وی در پایان تأکید کرد: همچنین حماسه فتح المبین و عملیات بیت المقدس که باعث آزادی خرمشهر شده‌اند، الهام بخش حرکات دیگر رزمندگان و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس و برای عملیات‌های بسیار بزرگ دیگر بودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار