خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: همین دشمنان که از طریق جنگ سخت با تدابیر مقام شامخ ولایت و قدرت نیروهای مسلح و به پشتوانه مردم از این نیروها، نمی‌توانند بر ما غلبه کنند در صدد ایجاد جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست، ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح استان اصفهان با پاسداشت حماسه خرمشهر و تجلیل از مقام شامخ شهدا اظهار کرد: شهدای عزیز با نثار خونشان صدام و ارتش لعینش را که مغرور شده بود و می‌گفت صبحانه و ناهار را در ایران می‌خورد، خوار و خفیف کرده و امید را در دل نیروهای مسلح و مردم زنده کردند؛ در حالی که سقوط خرمشهر اوج ناامیدی بود.

وی ادامه داد: این شهدا قدرت نظام اسلامی را در جهان به منصه ظهور گذاشتند و به آمریکای ظالم و رژیم منحوس صهیونیستی نشان دادند نمی‌توانند به این کشور و نظام مقدس دست‌اندازی کنند.

میهن‌دوست با اشاره به حماسه خرمشهر خاطرنشان کرد: عملیات خرمشهر علاوه بر دستاوردهای نظامی که داشت و باید در دانشکده‌های نظامی آن را تدریس کرد، دستاوردهایی هم برای نسل‌های آتی داشت؛ یکی از این دستاوردها، رسیدن به این باور بود که ما نباید به دشمنی که ۴۰ سال قبل می‌خواست انقلاب ما ساقط شود و در طول این ۴۰ سال نیز همواره دشمنی کرده است، اعتماد کنیم.

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: همین دشمنان که از طریق جنگ سخت با تدابیر مقام شامخ ولایت و قدرت نیروهای مسلح و به پشتوانه مردم از این نیروها، نمی‌توانند بر ما غلبه کنند در صدد ایجاد جنگ نرم هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است و ما باید خود را برای فتح‌های بعدی آماده کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با استفاده از ساده‌لوحان و دشمنان داخلی، در داخل کشور ناآرامی ایجاد کند و ما نیز باید با جهاد تبیین مقابل این دشمن بایستیم و دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم و این خود یک خرمشهر دیگر این است.

میهن‌دوست تأکید کرد: بهترین راه مقابله با این جنگ نرم اطاعت محض از مقام ولایت است که این اطاعت، حرکت به سوی نور است و فقط از این طریق است که می‌توانیم از این جنگ نرم پیچیده به سلامت بیرون بیاییم؛ هر موقع فرصت داشتیم باید جهاد تبیین را در اولویت خود قرار دهیم و این را سرلوحه کارهای خود بگذاریم.

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: به حول و قوه الهی، همه نیروهای مسلح ید واحده‌ای هستند و چون مشتی محکم به دهن دشمنان کوبیده می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها