خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

پیام آزادسازی خرمشهر، قدرت بسیج مردمی در استقلال کشور است

استاندار قزوین گفت:آزادسازی خرمشهر عزیز به تاریخ یک پیام ماندگار را مخابره کرد که وقتی اداره حکومت در ایران به دست مردم بیفتد به هیچ قیمت، وجبی از خاک ایران از جعرافیای ایران کم نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

قزوین_ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی عملیات بیت المقدس که با حضور فرماندهان نظامی استان و مسوولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک و گرانی داشت این روز حماسی بیان کرد: خدمات و جانفشانی رزمندگان ارتشی و سپاهی در دوران دفاع مقدس، کالای شیرین امنیت را برای مردم استان و کشورمان به ارمغان آورده است.

وی گفت: سوم خرداد یک روز با مضامین بلند و حاوی یک گفتمان ارزشمند به تاریخ بشریت و تاریخ ایران است. مردم ایران و نیروی های مسلح و اقشار بسیجی مدافع کشور در روز سوم خرداد و در فرایند آزادسازی خرمشهر عزیز به تاریخ یک پیام ماندگار را مخابره کردند و آن پیام ماندگار این است که وقتی اداره حکومت در ایران به دست مردم بیفتد به هیچ قیمت، وجبی از خاک ایران از جعرافیای ایران کم نخواهد شد.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما روزهای ناگوار و شرایط سخت در تاریخ ایران کم نداشتیم که بنا به دلایل متعدد بنا به کهولت حاکمیت و بنا به عدم همراهی ها که باحاکمیت ها اتفاق افتاد بخش هایی از جغرافیای ایران از ایران جدا شد اما پیامی که آزادی خرمشهر در تاریخ داد این بود که این اتفاق در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی هیچ وقت تکرار نخواهد شد و غیور مردان و غیور زنان ایران در قبال این حکومت مردمی، پاسدار خاک پر افتخار ایران عزیز هستند.

اعلایی عنوان کرد: این حماسه پیام ماندگاری به تمام بشریت و در تاریخ پیش روی ما هم هست آنهایی که خواب های آشفته برای ایران اسلامی می بینند بدانند که شرایط امروز ما شرایط به مراتب مقتدرتر و توانمندتر از روزهایی است که ما خرمشهر را ازچنگ دشمن در اوردیم و امروز روزی نیست که بخواهند چنین خواب هایی ببنید ایران ببنند.

وی افزود: ما در روزهای اخیر شاهد این بودیم که ۲۳ سال پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه شهید صیاد شیرازی که ازافتخارات ارتش توانمند جمهوری اسلامی است یک صیاد دیگری در تهران و در کنار منزل خودش شهید می شود. شهید صیاد شیرازی تنها مدافع مرزها و جغرافیای جمهوری اسلامی و بلکه کسی است که مدافع مرزهای جمهوری اسلامی است این نشانگر این است که ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که به مراتب جبهه وسیع تر از جبهه جمهوری اسلامی است و ملت ایران در دفاع از آرمان انقلاب اسلامی پیشرفت داشته و مرزها دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی نیست.

وی اضافه کرد: ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی نشان از این امر دارد که دشمن به سطح بالاتری از استیصال ۲۳ سال قبل رسیده که شهید صیاد شیرازی را شهید کرده بود و امروز شهیدی را که در جریان مقاومت در جایی فراتر از مرزها جمهوری اسلامی نقش آفرینی می کند به شهادت می رساند و این پیام را به دنیا خواهد داد که دشمنان ما به قدری مستأصل هستند که دست به ترور می زنند.

اعلایی گفت: دشمنان، ما را در فضای های بین المللی متهم به ترور می کردند و امروز دنیا باید بداند که چه کسی تروریست است و چه کسی مدافع حقوق مردم و حقوق مظلومان است.

در ادامه امیر شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی ۱۶ زرهی ضمن تبریک این روز حماسی،وحدت نیروهای ارتشی و سپاهی و بسیج مردمی را مهمترین مولفه پیروزی در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس خواند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها