سردار غیاثی راد:

جنگ ترکیبی کارزار ایجاد شک و تردید در دلهای مردم

پیشکسوت دفاع مقدس گفت:یکی از دلایل اصلی شکست صدام در جنگ تحمیلی وپذیرش قطعنامه سازمان ملل فتح خرمشهر وفتح فاو در عراق بود و بعد از شکست قدرت های بزرگ از نظام اسلامی به طرق گوناگون به توطئه علیه نظام پرداختند .
کد خبر: ۹۴۳۴۶۹۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛سردار داود غیاثی پیشکسوت دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر گفت : وجه اشتراک زیادی بین قیام امام حسین (ع) و قیام امام خمینی (ره) وجود دارد از جمله در موضوع علیه طاغوت ،حماسه زنان که در تشییع و مشایعت فرزندان و همسرانشان شرکت می کردند و آنها را تقدیم اسلام و امام می کردند.

وی گفت : یک از جاسوسان بزرگ فرانسه به صدام می گوید که امپراطور ایران 4000 سال است که قدرت اول منطقه است و اینک زمان امام خمینی (ره)به دلیل ایدئولوژیک اسلام قدرت ایران چند برابرشده است  .

سردار غیاثی راد بیان کرد : اگر در جنگ دو هفته  سلاح به صدام نمی رسید صدام با شکست مواجه می شد وتمام امپراطوری رسانه در جهان وقدرت های غرب وشرق با تمام وجود وتسلیحات از او حمایت می کردند .

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: ایران از نظر علمی وتکنلوژی در رتبه های دوم وسوم جهان قرار گرفته ودر موضوع موشکی وتسلیحات ،ورزشی وپزشکی ودیگر موضوعات پیشرفت قابل توجهی داشته ایم .

وی در مورد جهاد تبیین گفت : دشمن در صدد است که با ترفند های گوناگون (ماهواره ،فضای مجازی وجنگ ترکیبی که هم نرم است وسخت)جوانان ونسل جدید را دچار ابهام و آنهارا در موضوعات دینی وانقلاب اسلامی ونظام ولایت فقیه به شک وتردید وا دارد.

سردار غیاثی راد تاکید کرد:یکی از دلایل اصلی شکست صدام در جنگ تحمیلی وپذیرش قطعنامه سازمان ملل فتح خرمشهر در ایران وفتح فاو در عراق بود و بعد از شکست قدرت های بزرگ از نظام اسلامی و انقلابی ایران به طرق گوناگون به توطئه علیه نظام پرداختند .

وی گفت :دشمنان و نظریه پردازان آنها  برای از بین بردن فرهنگ شیعه دست به کار شدند و نسخه ای را در این زمینه نوشتند که فرهنگ شیعه همچون یک پرنده است که دارای دوبال است  که اگر این بال ها آسیب ببینندکار تمام است یکی بال سرخ که فرهنگ عاشورا است ودیگری بال سبز که همان دکترین مهدویت می باشد .واین پرنده در زیر شکمش زرهی دارد که تیرها بر او اثری ندارد وآن همان ولایت فقیه است که نشات گرفته از اهل بیت است .وباید تا توانست اورا تضعیف نمود

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت :در کنفرانس اورشلیم دانشمندان استراتژیک غرب وشرق گرد هم آمدند ونتیجه این کنفرانس که شیعه ها ی ایران خرمشهر و فاو را گرفتند وکربلا را هم خواهند گرفت و اگر فرهنگ شیعه را از بین نبرید اورشلیم را خواهند گرفت .

وی افزود: دشمن در صدد است که فرهنگ غرب را جایگزین  فرهنگ شیعه نماید وبا امپراطوری رسانه ای خود در تلاش است که جوانان شیعه را با اسلام و انقلاب واهل بیت بیگانه نماید .

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات