فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

خرمشهر نماد مقاومت در برابر سلطه طلبان به پشتوانه مردم است

زنجان_فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت:خرمشهر نماد مقاومت در برابر سلطه طلبان به پشتوانه مردم است.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛مراسم صبحگاه مشترک سپاه ناحیه ابهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین شهری ،خانواده معظم شهدا،رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،بسیجیان،نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار گردید.

 

 

 

در ابتدای برنامه سرهنگ محسن احمدی تبار؛فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:خرمشهر نماد مقاومت در برابر سلطه طلبان به پشتوانه مردم است ، فتح خرمشهر دستاوردی  نیست که از آن به آسانی عبور کنیم چرا که تمامی بدخواهان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی در برابر ملتی ایستاده بود که از نظر ادوات جنگی با آنها نابرابر بود اما توکل به خدا و ایمان راسخ در قلب رزمندگانش موج می زد .

 

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر افزود :امروز هم دشمنان در صدد ضربه زدن به دستاوردهای نظام اسلامی هستند اما مجاهدتهای مردم و نیروهای مسلح و هوشیاری نیروهای امنیتی و رهبری های مقام معظم رهبری آنان را زمین گیر کرده است .

 

 

 احمدی تبار با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: به همین مناسبت ۱۲۰ عنوان برنامه به همت سپاه ناحیه ابهر در این شهرستان برگزار می شود.

 

 

 

در ادامه این برنامه سرهنگ محمدرضا فخیمی از یادگاران  دفاع مقدس بابیاک اینکه خرمشهرهای دیگری در راه است و باید هوشیار باشیم،تصریح کرد:رشادتهای رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر نمونه ای از پیروزی ایمان به خدا بر دشمنانی بود  که تا بن و دندان مسلح بودند و نشان داد که غفلت آنان از اراده راسخ رزمندگان و رهبری مدبرانه امام راحل در زمان جنگ و پشتیبانی مردم منجر به شکست آنان  خواهد شد  و نهایتا  پیروزی خرمشهر را رقم زد .

 

 

این یادگار دفاع مقدس افزود :امروز هم در برابر استکبار جهانی باید محکم ایستادگی کنیم چرا که دولت انقلابی تمامی تلاشش را برای مقابله با رانت و فساد به کار بسته و یقینا در حوزه های اقتصادی ، مسکن و اشتغال به توفیقاتی خواهد رسید که لزوم حمایت از این دولت احساس می شود .

 

 

سرهنگ فخیمی با اشاره به اینکه خرمشهرهای دیگری در راه است اظهار داشت :جراحی بزرگ اقتصادی کشور می تواند ما را به قله های پیشرفت رهنمون کند .

 

 

 

 

 

ارسال نظرات