خبرهای داغ:

برنامه های فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان ویژه گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان ویژه برنامه های این ناحیه را به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر و روز مقاومت اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

محسن مرادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، در مورد برنامه های ایام سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین چهارم خردادماه روز مقاومت(روز دزفول) اظهار داشت: ویژه برنامه های متعدد و متنوعی در سطح سمنان برنامه ریزی شده است و برنامه هایی را پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان به همت بسیجیان این پایگاه ها تهیه و تدارک دیده اند.
وی از جمله این برنامه ها را خاطره گویی و روایتگری در حوزه ایثار و شهادت و همچنین حماسه فتح خرمشهر با حضور راویان دفاع مقدس عنوان کرد.
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: حضور ۲ شهید گمنام در استان سمنان که در اکثر برنامه هایی که به همین مناسبت برنامه ریزی شده است در پایگاه های بسیج میزبانی از این شهدا را انجام می دهند. در سطح شهرستان سمنان نیز با مشارکت دستگاه های فرهنگی همچون بنیاد شهید و مجموعه فرهنگی شهرداری و مجموعه ورزش های همگانی و مجموعه حفظ آثار روز چهارشنبه چهارم خردادماه ویژه برنامه ای ساعت ۱۷ در پارک کوهستان همراه با همایش پیاده روی خانوادگی و ویژه برنامه های حماسی و فرهنگی به همراه اجرای سلام فرمانده با حضور بیش از ۵۰۰ دهه نودی و هشتادی به صورت خانوادگی تدارک دیده شده است.
مرادی عنوان کرد: از دیگر ویژه برنامه های این ایام برپایی سلسله نشست‌های روشنگری و بصیرتی به همت پایگاه های بسیج خواهران و برادران شهرستان سمنان است.
وی گفت: ششم خرداد ماه یادواره شهدا در پایگاه شهدا مسجد شهرک حضرت ابوالفضل(ع) سمنان برگزار می شود.
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان با اشاره به فضاسازی شهری به همت پایگاه های بسیج ویژه این ایام اظهار داشت: رژه خودرویی و موتوریو نمایش اقتدار در سمنان توسط بسیجیان گردان های امام علی(ع) و بیت المقدس چهارم خردادماه اجرا می شود.
مرادی افزود: نمایشگاه عکس ویژه حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سمنان برپا شده است.
وی بیان کرد: تجلیل از رزمندگان، محفل انس با قرآن، اجرای برنامه های مذهبی و معنوی، دیدار با خانواده شهدا، اجرای مسابقات ورزشی و غبارروبی مزار مطهر شدا از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار