خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد ماه سالروز عملیات بیت المقدس و حماسه باشکوه فتح خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی شهرستان سرایان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۲۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان همزمان با سوم خرداد ماه سالروز عملیات بیت المقدس و حماسه باشکوه فتح خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی شهرستان سرایان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده های محترم شهدا، رزمندگان، یادگاران دوران دفاع مقدس و مسئولین مختلف شهرستانی بویژه اعضای محترم شورای تامین شهرستان، ائمه محترم جمعه و جماعات و خیل عظیم بسیجیان برادر و خواهر شهرستان برگزار شد، در ابتدا مسئولین پس از ادای احترام به تمثال مبارک شهدا از یگان های مستقر در میدان بازدید به عمل آوردند.

در ادامه مراسم سرهنگ دوم پاسدار حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه باشکوه فتح خرمشهر با عنوان روز ایثار، مقاومت و پیروزی به ارائه خیر مقدم به حاضرین پرداخت و در ادامه گروه سرود مدرسه امام حسین (علیه السلام) شهرستان سرایان متشکل از ۱۷۰ نفر از واحد مقاومت بسیج دانش آموز این مدرسه به اجرای سرود "سلام فرمانده" پرداختند.

در ادامه میهمان ویژه مراسم برادر برزگر از یادگاران دوران دفاع مقدس و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران این مراسم به ایراد سخنران پرداخت. وی با ذکر یاد و نام شهیدان محمد جهان آرا، حسن باقری، عبدالحسین برونسی و شهید آهنی از شهدای استان خراسان جنوبی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و بویژه عملیات فتح المبین و بیت المقدس پرداخته و رمز پیروزی در عملیات بیت المقدس و شکست قاطع صدام حسین که از خرمشهر با عنوان استان سیزدهم عراق یاد می کرد را، توکل بر خدا، پیروی از ولی امر و ایستادگی و استقامت یاد کرد.

وی همچنین از مهمترین نتایج فتح خرمشهر، از بین رفتن ابهت پوشالی دشمن و تغییر شرایط جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی بر شمرد.

پس از استماع سخنرانی، برادر ابوالفضل سالاری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به حماسه سرایی پرداخته و اجرای رژه موتوری و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهر سرایان برنامه های پایانی این مراسم با شکوه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها