خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهین دژ:

فتح خرمشهر یکی از مهم ترین عملیات های دفاع مقدس بود

جانشین سپاه شاهین دژ گفت: فتح خرمشهر یکی از مهم ترین عملیات های دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و بسیجیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل ستاد سپاه شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان ضمن سخنانی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد از فتوحات بزرگ و جلوه‌های ویژه امداد الهی برای امت اسلام بود و رزمندگان اسلام با اعتماد به نصرت الهی حماسه بزرگی خلق کردند.

جانشین سپاه شاهین دژ اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است، که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل (ره) در کنار صلابت و از خودگذشتگی‌ های فرزندان قهرمان این مرز و بوم به وقوع پیوست و تاریخی ماندگار در حافظه جهانیان به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: بازخوانی این رخداد عظیم و ترسیم رشادت‌های فرماندهان و سربازان جان بر کف نظام در رویارویی با دشمنان در آن قطعه از تاریخ انقلاب، برای آینده سازان این سرزمین، درسی به یاد ماندنی و فراموش ناشدنی است.

 

 

 

آزاد سازی خرمشهر با مجاهدت رزمندگان اسلام محقق شد

امام جمعه شاهین دژ نیز در ادامه این مراسم، افزود: ملت ايران اسلامی در اين نبرد دست دشمن را در برابر لشكركشی و تعدی به ارزش‌های انقلاب دينی و اسلامی كوتاه كردند.

حجت الاسلام علی مرادی عامل موفقيت رزمندگان در فتح خرمشهر را اعتماد و توكل به عنايات خداوند، عشق به امامت و اطاعت‌پذيری در روحيه رزمندگان ايران اسلامی عنوان كرد و اظهار داشت: اعتماد به فرماندهي جنگ، امام خمينی (ره) و اطاعت محض از ولايت و عشق به كيان اسلامی عامل اصلی فتح خرمشهر است.

این مقام مسئول افزود: زنان و مردان پير ايران باوجود نياز به وجود مادی و معنوی به فرزندان‌شان آنها را به جبهه‌های حق عليه باطل اعزام كردند و با دعای معنوی سبب نزول نصرت الهی شدند.

حجت الاسلام مرادی گفت: با فتح خرمشهر خداوند پيروزی های مكرر مردم ايران را به رخ دشمن كشيد؛ آزادسازی خرمشهر پيام‌آور مجاهدت رزمندگان اسلام در راه خداوند است.

گفتنی است اجرای سرود  « سلام فرمانده » توسط گروه سرود بسیج دانش آموزی سپاه شاهین دژ از سایر برنامه های اجرایی این مراسم بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار