جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: فتح خرمشهر، سرآغاز شکست استکبار و فتح الفتوح نظام اسلامی بود، که تمام معادلات جنگ را به هم ریخت.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۵۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

به گزارش بسیج از میاندوآب، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و منافقین علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و با تاسی از فرهنگ و مکتب عاشورا در مقابل دشمنان ایستاده و توطئه ها را خنثی ساخته اند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، سرآغاز شکست استکبار و فتح الفتوح نظام اسلامی بود، گفت: فتح خرمشهر تمام معادلات دشمن را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ تحمیلی به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند، افزود: دشمن به دنبال این است که فرهنگ شهادت و ایثارگری را از ما بگیرد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت در هراس هستند، گفت: دشمن از حسین فهمیده های ما می ترسد، از فرهنگ و مکتب ایثار و شهادت می ترسد و در این راستا نیز یکی از اهداف سند ننگین غربی ۲۰۳۰ این بود که نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثارو شهادت فاصله بگیرند و در این راستا نیز بود که به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بودند.

وی با بیان اینکه نباید فریب وعده های و توطئه های دشمنان را بخوریم، افزود: دشمنی که ما را تحریم کرده و حتی دارو را نیز برای ما تحریم می کند، چگونه ممکن است فرمول غنی سازی اورانیوم یا سوخت موشک را به ما بدهد؟

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه قدرت نظامی و دفاعی یکی از مولفه های اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: به برکت روحیه جهادی و انقلابی جوانان این مرز و بوم موشک های منحصر به فرد می سازیم اما به دلیل نبود این روحیه در صنعت خودروسازی در مشکل هستیم

ارسال نظرات