مراسم بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در مسجدجامع الزهرا س شهرستان نیکشهر باحضور جمعی از مسئولین، پایوران نظامی وانتظامی شهرستان،بسیجیان، کارمندان ،فرهنگیان،دانش آموزان و احاد مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدارعلی اکبر صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر،ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن سوم خرداد،روز ازادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر و رشادت دلیرمردان بی ادعا گرامی و ماندگار است و این روز مبارک و خاطره انگیز تا ابد در تاریخ و در دلها می ماند.

مجیب الدین حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر نیز ضمن عرض تبریک به همین مناسبت افزود: خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.

درادامه مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر گفت:بزرگداشت وقایع تاریخی تنها در صورتی ارزشمندند که بستر برداشتها و عبرتهای حکیمانه ، برای بهره‌مند شدن در مسیر پیش رو باشد .
وی افزود: یادآوری آزادی خرمشهر از این منظر می‌تواند آینده ساز باشد .

حجت الاسلام مرتضی یعقوبی امام جمعه تشیع شهرستان نیکشهر درادامه عملیات بیت المقدس را که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بازپس گیری خرمشهر تنها یک عملیات نظامی نبود و به عنوان نمادی بین نیروهای حق و باطل مطرح شده بود.

وی در ادامه افزود: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد از آن زمان به بعد، دنیا دید خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

ارسال نظرات