همزمان با سالروز فتخ خرمشهر در مدارس شهرستان لردگان؛

نواختن زنگ مقاومت و پیروزی

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر زنگ مقاومت پیروزی در مدارس شهرستان لردگان به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان لردگان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با آغاز هفته مقاومت و پیروزی، زنگ مقاومت در مدارس شهرستان لردگان به صدا درآمد.

این فرمانده بسیج افزود: در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه شاهد لردگان برگزار شد فرماندار شهرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ریاست آموزش و پرورش شهرستان تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی حضور داشتند.

وی ادامه داد :نوروزعلی بابامیر ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان در این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر شهر و بررسی گوشه ای از عملیات بزرگ بیت المقدس پرداخت و گفت: با فتح خرمشهر و آزاد سازی این شهر مقاوم از چنگال دشمنان، وضعیت دفاع مقدس به نفع رزمندگان اسلام رقم خورده و پیامد آن پیروزی های بعدی در عملیات‌های انجام شده بود.

تلاوت قرآن کریم، پخش سرود ملی، خیرمقدم گویی و سخنرانی مدیر آموزش‌وپرورش، سخنرانی رییس اداره تبلیغات اسلامی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، اجرای گروهی سرود سلام فرمانده، شعر خوانی، دیکلمه خوانی و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز، از جمله برنامه‌های این مراسم بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار