همزمان با سوم خرداد در لردگان برگزار شد؛

تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس به همت حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۳۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم امام جمعه لردگان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران نابرابری بود از لحاظ امکانات نظامی و جنگی به گونه‌ای که صدام حمایت استکبار جهانی و کشورهای غربی و شرقی را به همراه داشت و ایران اسلامی که تازه انقلاب آن به ثمر نشست حتی در تامین گلوله تفنگ نیز دچار مشکل بود.

حجت الاسلام یدالله رحمانی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق دانست و افزود: دشمن در زمان و مکانی که اصلاً شکست در مخیله اش نمی گنجید دچار ضربه محکم شد قدرت ایمان به خدا و شجاعت رزمندگان اسلام برایش ثابت شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با تمام فراز و نشیب هایش به خاطر پیروی از ولایت فقیه،قدرت ایمان،معنویت و بصیرت رزمندگان اسلام به پیروزی ایران اسلامی انجامید و گروه کشورهای حمایت کننده از صدام در این جنگ شکست خوردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم شهرستان لردگان در حاشیه این مراسم گفت: مراسم تجلیل از رزمندگان به ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی خانواده های معظم شهدا و رزمندگان ایثارگران و بسیجیان در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن،خاطره گویی از عملیات بیت المقدس، اجرای سرود توسط گروه سرود نسیم صبا، تجلیل از ۲۸ رزمنده عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات