غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر

به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی فتح خرمشهر، مزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی حماسه فتح خرمشهر غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر باحضور جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش.فرهنگیان . دانش آموزان .بسبجیان و آحاد مردم شهرستان ایرانشهر جهت تجدید میثاق با آرمان های این شهدای عزیز حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام جواد قنبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این باره گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیاز مند فرهنگ سازی مناسب برای آشنایی نسل جوان با تفکرات وسیره شهداء عنوان کرد.

وی افزود: امروز در شرایط حاکم برجامعه ترویج فرهنگ ایثار وازخودگذشتگی و بسیجی بودن به معنای خدمتگزاری واقعی برای مردم بویژه مسئولان از ضروریاتی است که باید به آن توجه جدی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ایرانشهر عنوان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی جوانان و دانش آموزان را مورد هدف قرار داده است که با انس گرفتن با شهدا و تأسی از راه و روش آنان مسیر برای ما روشن خواهد شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان به صورت جمعی خوانده و در پایان از گروه سرود اداره آموزش و پرورش با اهدا جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار