خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از فراخوان طرح مستند با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۷۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: فراخوان طرح مستند با موضوع ایثار و شهادت و با محوریت ایثار اجتماعی منتشر شده است.

 

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تابعه استان قزوین، طرح‌های مستند خود را قالب pdf ارائه دهند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان بنیاد شهرستان‌‌ها مراجعه کنند و هر سوالی داشته باشند، پاسخ آن را دریافت کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های دریافتی در کمیسیون‌های مربوطه بررسی می‌شود و در صورت تصویب جزو برنامه‌های تولیدی سال جاری بنیاد قرار خواهد گرفت.

 

حقایق‌پور بیان کرد: فراخوان یاد شده از یکم خرداد ماه سال جاری آغاز شده و علاقمندان تا سی‌ویکم همین ماه فرصت دارند آثارشان را به مسئولان مربوطه در بنیاد ارائه دهند. 

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و افزایش رفتارهایی با موضوع ایثار اجتماعی در جامعه را از جمله اهداف فراخوان یاد شده برشمرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها