مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و رییس فدراسیون انجمن های رزمی با خانواده شهید ورزشکار و مدافع حرم آل‌الله محمد جعفری گنجی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۸۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت سالروز  آزادسازی خرمشهر پیش از ظهر امروز دکتر مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور، یوسف بهتری رئیس، علی صدیقی دبیرکل و منصور صادقی مدیری اداری فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حضور در منزل شهید ورزشکار و مدافع حرم آل‌الله محمد جعفری گنجی با خانواده وی دیدار کردند.

دکتر مهدی میرجلیلی در این دیدار ضمن تاکید به ارج‌ نهادن به جایگاه و مقام شامخ شهدا گفت: راه و روش شهدا بایستی در بین آحاد مردم نهادینه شود، به‌خصوص مدافعین حرم آل‌الله که مقابل گروهکی جان خود را سپربلا کردند که هیچ رنگ‌و‌بویی از انسانیت نبرده بودند.

وی افزود: راه شهدا و ورزش از یکدیگر جدا نیست و قطعا بایستی به نحوی فرهنگ‌سازی شود که سیره و روش آن بزرگواران در ورزش کشور آموزش داده شود.

در ادامه یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمن های رزمی بیان کرد: خداراشکر که امروز به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد وآزاد سازی خرمشهر توفیق زیارت خانواده شهید بزرگوار شهید جعفری گنجی را داشتیم درحق ما هم مانند فرزندتان دعا کنید مثل اوعاقبت به خیر بشویم.. مامدیون شما وشهدا هستیم.. وهرکاری بتونیم برای شهدا وخانواده شهدا انجام دهیم افتخار می کنیم..

ارسال نظرات