خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند:

فتح خرمشهر، فتح خاک و پیام آور روحیه ایثار و مقاومت بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند گفت: فتح خرمشهر علاوه بر فتح خاک، حامل پیام مقاومت، روحیه ایثار و وحدت و انسجام و توکل بر خدا بود.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ویژه برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور پاسداران و سربازان سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد.

حجه الاسلام قدرت الله پورغلامی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت : رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی و با وحدت و انسجام ، توانستند دست به کار مهم و شاید ناممکن از دید خیلی ازکارشناسان جنگ بزنند و خرمشهر را آزاد کنند .

مسوول نمایندگی به چرایی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر پرداخت و خاطر نشان کرد : آتش بس بین ۲ کشور الزاماتی دارد که باید از طرف کشور متخاصم اجرایی گردد ولیکن هنوز کیلومترها از خاک کشورمون در دست عراق بود و هیچ تضمینی وجود نداشت که مجددا حزب بعث مجددا به خاک کشورمون تعرض نکند که نمونه بارز آن عملیات فروغ جاویدان توسط منافقین بود .

پورغلامی تصریح کرد ؛ مقام معظم رهبری می فرمایند؛ ما فتح خرمشهرهای زیادی در پیش و رو داریم که با انسجام و وحدت و برابری محقق خواهد شد و مسیر مسیر حق و عزت و استقلال است منتها در طول مسیر سختی و خاروخاشاک وجود دارد که به حول و قوه الهی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها