خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: فتح خرمشهر، حدیث مقاومت و سند افتخار دلاورمردی‌های ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۷۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در همایش گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان تویسرکان با اشاره به رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: اتحاد و تبعیت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان بود و امروز نیز وحدت و کار جهادی تحت رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) لازمه فتح خرمشهر‌های فرهنگی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه عملیات الی بیت المقدس پایان بخش ۱۹ ماه اشغال خرمشهر از ظلم نیرو‌های بعث عراق بود، افزود: فتح خرمشهر، حدیث مقاومت و سند افتخار دلاورمردی‌های ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری ۱۲۰ برنامه متنوع در این شهرستان، ویژه گرامیداشت فتح خرمشر خبر داد و گفت: اعزام اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، رژه خودرویی و تجمع مردمی از مهمترین این برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان شهدای بمباران هوایی تویسرکان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز ۳۰ راوی دفاع مقدس در تویسرکان با اخذ گواهی فعالیت، در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این شهرستان فعال هستند.

در ادامه نیز خانم ایران ترابی، نویسنده کتاب خاطرات ایران به سخنرانی پرداخت؛ که این کتاب بر اساس فداکاری‌های او در دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان به چاپ هفتم رسید.

در پایان نیز از خانواده شهدا و جانبازان به عنوان ظفرمندان عرصه ایثار تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات