به مناسبت آزادسازی خرمشهر،

فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه سیریک از خانواده های معظم شهدای شهرستان دلجویی کردند

به مناسبت آزادسازی خرمشهر، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک وو جمعی از مسوولان از خانواده های معظم شهدای این شهرستان سرکشی و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۸۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرماندار شهرستان سیریک در این آیین با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده شهدا یک وظیفه است، گفت: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهداست و توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.
محمد رضا پاکروان ادامه داد: ایستادگی و مقاومت همراه با شجاعت و اخلاص در مقابل دشمن در جبهه سخت را شهدا در هشت سال دفاع مقدس به ما آموختند و درس مقاومت جانانه با کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط را نیز در آزادسازی خرمشهر نشان دادند.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که دشمن از انواع جنگ ترکیبی سخت، نیمه سخت و نرم با انواع امکانات پیشرفته ای که در حال استفاده است، مردم و به خصوص نسل جوان ما در کنار ایستادگی و مقاومت وظیفه مهم تبیین و روشنگری را لازم دارند و این مهم جز با تدین، تقوا، روشن بینی و بیان واقعیت های موجود نه دروغین حاصل نمی شود.
پاکروان در پایان یادآورشد: حضور در منزل شهدا به ما مسوولان یادآوری می کند که این نظام و انقلاب همراه با امنیت و آسایش و عزت را از کجا بدست آورده ایم و در واقع این همان میراث امام و شهدایی است که هم در شکل گیری انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و دانشمندان شهیدمان با تاسی از اسلام ناب محمدی بدست آمده و هر قدمی برای مردم و جامعه به طور قطع دارای اجر الهی است.
همچنین عیادت و تجلیل از خانوادهای معظم شهدای شهرستان سیریک با حضور سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اسحاق ذاکری بخشدار بمانی، ذاکری مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مصطفی کریمی نماینده بنیاد شهید و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، کاوه محمد امینی رییس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از پاسداران و مسوولان در منازل شهدا برگزار شد.

ارسال نظرات