فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) خبر داد:

رزمایش جهاد "امیدآفرینی" در فردیس برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) از برگزاری رزمایش جهاد "امیدآفرینی" از سوم خرداد لغایت سیزدهم خرداد در فردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) از برگزاری رزمایش جهاد "امیدآفرینی" از سوم خرداد لغایت سیزدهم خرداد در فردیس خبر داد.

سرهنگ احسان علیزاده با اشاره به اینکه رزمایش جهاد امیدآفرینی در شهرستان فردیس برای رفع محرومیت ها  می باشد، گفت: امید آفرینی بخشی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب است و باید در راستای اجرای فرمایشات و منویات رهبری اقدامات لازم اجرایی شود، امام راحل و رهبری معظم انقلاب در فرمایشات متعدد به خدمات‌دهی به اقشار مستضعف و کم برخوردار توجه و تاکید داشتند.

وی ادامه داد: امید آفرینی باید در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار بیشتر بشود. حضرت امام(ره) می فرماید:" وی نعمت انقلاب، مردم و‌ پابرهنگان هستند. سپاه البرز از چند ماه گذشته رزمایش امیدآفرینی را با هدف تقویت روحیه خدمت رسانی به هم نوعان طرح ریزی کرد.

علیزاده بیان کرد: رزمایش جهاد امیدآفرینی در شهرستان فردیس، در سه حوزه امنیت اجتماعی ، سامان اجتماعی و رشد اجتماعی با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی و مسئولین دستگاه های متولی و مجری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس گفت: اهدا یک سری جهیزیه، میزمشاوره، توزیع نان صلواتی، عکاسی، میز خدمت واشتغال از برنامه های روز افتتاحیه رزمایش بود و در روزهای بعدی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: در این رزمایش اداره بهزیستی شهرستان مشاوره های تخصصی پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق، مشاوره خانواده و مهارت های زندگی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها