مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی :

حفظ و صیانت ارزش های دوران دفاع مقدس وظیفه اصلی امروز نیروهای انقلاب اسلامی

سید مصطفی حسینی گفت: مقوله (( جهاد تبیین )) سرلوحه ماموریت های سپاه و بسیج در سال جاری و سال های آینده است
کد خبر: ۹۴۳۵۲۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، سیدمصطفی حسینی مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید علی پور آغاسی و اولین یادواره شهدای محله قلعه کیاب محلات گفت : روزی خرمشهر را از دست دادیم ولی با اراده و همت جوانان مخلص و رزمندگان عزیزمان آن را از دست دشمن پس گرفتیم ولی امروز اگر هوشیار نباشیم و دشمن در نبردی بین الاذهانی ، روح و فکر جوانان ما را تسخیر کند آیا به آسانی قابل بازپس گیری خواهد بود ؟

وی افزود : اگر بخواهیم در یک جمله عملیات باشکوه بیت المقدس را تحلیل کنیم به فرمایش گرانقدر حضرت امام خمینی ( ره ) می رسیم که فرمود : (( خرمشهر را خدا آزاد کرد )) . در این عصر پر هیاهو و زمانه ای که شیطان همه لشکریان و ابزار خود را برای غفلت از مبداء و معاد ، بسیج کرده است جز یاد خدا و استعانت از او نمی توان بر دسیسه ها و توطئه ها پیروز شد و این وظیفه همه ماست که در (( جهاد تبیین )) بر عنصر معنویت و ارتباط با ذات لایزال خالق هستی تاکید نماییم و این عنصر را تقویت کنیم .

حسینی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نقش سه عنصر اخلاص ، توکل و شجاعت در وجود رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت : اگر همیشه و در مواجهه با طوفان های سیاسی و اقتصادی این سه عنصر طلایی و کلیدی را در وجود خود حفظ و تقویت نماییم ، پیروزی از آنِ ما خواهد بود و در مسیر حق دچار تزلزل نخواهیم شد ولی اگر در هر کدام از این سه عنصر دچار نقص و کمبود شویم ، غلبه بر دشمنان بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود .

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی نقش مردم و پشتیبانی مردم در پیشبرد اهداف انقلاب را بسیار حیاتی و ضروری دانست که بدون آن هرگز در تحقق اهداف نظام اسلامی و آرمان های متعالی بنیانگذار انقلاب اسلامی موفق نخواهیم شد و لذا توجه و عنایت هرچه بیشتر مسئولان به مطالبات مردم ، شرط اساسی بالندگی و سرزندگی انقلاب اسلامی به شمار می رود .

 حسینی در پایان سخنان خود ، مقوله (( جهاد تبیین )) را سرلوحه ماموریت های سپاه و بسیج در سال جاری و سال های آینده دانست و به هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی در خانواده بزرگ سپاه و بسیج توصیه کرد خود را به سلاح علم و ایمان مجهّز نمایند تا در این ماموریت خطیر به موفقیت های بزرگ دست یابند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات