معاون دادستان مشهد در جمع فرماندهان و مدیران ناحیه حر :

سپاه و نیروی انتظامی مانند دو بالی هستند که بایستی سایه امنیت و آسایش را بر سر مردم بگسترانند.

معاون دادستان مشهد در جلسه هم اندیشی و هماهنگی بین مجموعه های ناجا ،قضایی و بسیج گفت: سپاه و نیروی انتظامی مانند دو بالی هستند که بایستی سایه امنیت و آسایش را بر سر مردم بگسترانند.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، جلسه هم اندیشی و هماهنگی بین مجموعه های ناجا، قضایی و بسیج با حضور معاون دادستان مشهد آقای عندلیب، سرهنگ صاحبکار سر کلانتر شمال شرق مشهد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حر، در سالن جلسات سپاه ناحیه حر برگزار گردید. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت برنامه های انجام شده توسط ناحیه حر در حاشیه شهر مشهد پرداخت و از اقدامات حوزه های مقاومت بسیج و مجموعه های اطلاعات و عملیات در حوزه سرزمینی در برخورد با ارازل و اوباش و همچنین در مدت اصلاحات اقتصادی دولت و برخورد با احتکار کنندگان مطالبی را بیان فرمود. 

سرهنگ پاسدار حسین فضایلی افزود : سپاه و بسیج بایستی بازوی کمکی برای نیروی انتظامی در افزایش امنیت و همچنین نیروی انتظامی کمکی برای سپاه جهت برقراری آسایش و امنیت برای مردم باشد.

 

در ادامه معادن دادستان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان گفت: سپاه و نیروی انتظامی مانند دو بال هستند که بایستی سایه امنیت و آسایش را بر سر مردم بگستراند.

 عندلیب افزود: وقتی مردم، بسیج و ناجا را در کنار هم در ماموریت ها ببینند باعث آرامش بیشتر آنها خواهد شد و عامل بازدارنده ای برای ارازل و اوباش در ایجاد اخلال در امنیت مردم خواهد بود.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ صاحبکار سر کلانتر شمال شرق مشهد نیز آمادگی خود را جهت همکاری و هماهنگی بیشتر با مجموعه سپاه و بسیج اعلام نمود و بیان داشت : از حداکثر ظرفیت خود و مجموعه ناجا جهت برقراری آرامش و امنیت مردم استفاده خواهند کرد.

 

در پایان این نشست ، فرماندهان حوزه های مقاومت به بیان مطالبی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه سرزمینی خود پرداختند و از وجود موانع و مسائلی که با آنها روبرو هستند بیان کردند که معاون دادستان نیز دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر نمود و بیان داشت که از حداکثر ظرفیت خود جهت مبارزه با اراذل و اوباش و افرادی که اقدام به اخلال در امنیت و آرامش مردم می کنند برخورد لازم را داشته باشند و مجموعه قضایی حمایت و راهنمایی های لازم را در برقراری امنیت با مجموعه های بسیج و ناجا خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که در این نشست، کلیه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه حر و همچنین فرماندهان کلانتری های منطقه خواجه ربیع، طبرسی شمالی، شهرک مهرگان و جاده کلات نیز حضور داشتند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها