صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و النتظامی و بسیجیان ادارات و پایگاه های واهر و برادر صبح سه شنبه در جوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد با حضور مسئولین و شورای تامین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی رضا نصیری فرماندار گناباد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت سوم خرداد در محل دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد گفت:  از 18 ملیت جهان به اسارت ما در آمده بودند وبا یک جنگ جهانی روبرو بودیم. 

 

وی ادامه داد :امام فرمودند؛ در خرمشهر جنگ نظامی صورت نگرفت بلکه فتح، فتح ارزش ها و کار خدابود و این فتح هامی تواند با توکل به خدا ادامه داشته باشد. 

 

فرماندار گناباد اظهار داشت :روزهای آخر جنگ، مجدد مدافع خرمشهر بودم بعد از پذیرش قطعنامه ،دشمن قصد داشت خرمشهر را دوباره پس بگیرند. 

 

وی گفت :با پیام تاریخی امام به سپاه با مضمون خرمشهر نقطه حیات و ممات سپاه است و باید وجب به وجب جنگید و دفاع کرد و همین اتفاق هم افتاد. 

 

نصیری افزود:رمز پیروزی ما در خرمشهر نصرت الهی بود ودر مدیریت دولت سیزدهم همه با هم تلاش می کنیم که مشکلات کشور حل شود

 

رئیس شورای تامین شهرستان اظهار داشت :بعد از شهادت سردار دل ها ،آمریکا اعلام کرد اگر کوچکترین عکس العملی از سوی ایران انجام شود بیش ا ز50 نقطه استراتژیک را با خاک یکسان می کند و ما مهمترین پایگاه آمریکا عین الاسد را موشک باران کردیم و هیچ واکنشی ندیدیم. 

 

 

 

وی ادامه داد :اما موضوع جهاد کبیر یعنی استقامت در برابرزورگویی و زیاده خواهی و جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن، الویت درجه یک امروز برای همه ماست

 

فرماندار گناباد در پایان سخنان خود به نقش جهاد تبیین اشاره کرد و گفت بر همگان واجب شرعی است طبق سفارش رهبر معظم انقلاب که اگر ما مفاهیم انقلاب را روایت نکنیم دشمن وارونه روایت خواهند کرد به نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب تا فراهم شدن تشکیل تمدن نوین اسلامی اشاره کرد

 

در ابتدای مراسم سرهنگ پاسدار علی محبی ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر خدمت همه حاظرین در این مراسم خیر مقدم و خوشامد گویی عرض کرد.

 

خبرنگار : حسین ضیایی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها