تبریز- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه وحدت و همدلی را عامل مهم پیروزی در عملیات آزاد سازی خرمشهر بیان کرد
کد خبر: ۹۴۳۵۲۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح عامل پیروزی عملیات بیت المقدس بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان در همایش فاتحان خرمشهر در تبریز، گفت: همدلی بین نیرو‌های مسلح بویژه ارتش و سپاه عامل بسیار مهم موفقیت عملیات بیت المقدس بود که باعث آزاد شدن خرمشهر قهرمان شد.

وی افزود: یکپارچگی و همدلی بین نیرو‌های مسلح خار چشم دشمنان است و این همدلی مانع از طمع ورزی استکبار جهانی به ایران اسلامی می‌شود و باید این مولفه مهم بیش از پیش تقویت یابد.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: شهید باکری می‌گفت اگر به خواهیم به نصرت خدا برسیم باید همچون حضرت ابراهیم خود را به آتش بزنیم تا این آتش به گلستان تبدیل شود که همان اراده و خواسته برای شهدا به حقیقت پیوست.

امیر عباسی؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم با ارائه گزارشی از برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: ایمان و توکل به خدا در تمامی نیرو‌های مسلح که در عملیات بیت‌المقدس مشارکت داشتند وجود داشت و مولفه بعدی، هدایت فرماندهی معظم کل قوا بود که با رهبری فرزانه بر مبنای قرآن، انقلاب و سیره ائمه اطهار (ع)، وحدت را ایجاد کردند و سبب شدند تا پیروزمندانه این زمان را پشت سر گذاریم.

ارسال نظرات