خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

قیمت گذاری تبدیل به احسن کل پلاک شهر خاکعلی در بازه زمانی دوماهه مشخص شود

حجت الاسلام مجیدی گفت: مقرر شد دفتری در شهر خاکعلی ایجاد شود تا تصرفات همه افرادی که در شهر خاکعلی چه در بافت شهری و چه در اراضی کشاورزی حضور دارند مشخص شود و قیمت گذاری تبدیل به احسن کل پلاک در یک بازه زمانی دوماهه مشخص شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه تبدیل به احسن شهر خاکعلی باحضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، لطف اله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و فتوحی فرماندار شهرستان آبیک، بخشدار، شهردار و معتمدین شهر خاکعلی برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: این جلسه با محوریت تبدیل به احسن خاکعلی که بیش از نیمی از ۸۰ فرد «برابر سه دانگ» آن موقوفه است برگزار شد.

وی گفت: سالیانی است که تمکین به مقررات وقفی اتفاق نیفتاده و کمتر از ۱۰ درصد متصرفین اراضی، یکبار رابطه استیجاری با موقوفه برقرار کردند و متاسفانه حقوق موقوفه در این شهر احیا نشده بود.
۳۳۲۲۰۰۰۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: بنا شد همچون شهر بیدستان کارگروهی در اینجا برگزار شده و دفتری در شهر خاکعلی به این امر اختصاص داده شود تا تصرفات همه افرادی که در شهر خاکعلی چه در بافت شهری و چه در اراضی کشاورزی حضور دارند مشخص شود و قیمت گذاری تبدیل به احسن کل پلاک در یک بازه زمانی دوماهه مشخص شود.

وی افزود: امیدواریم تبدیل به احسن پلاک شهر خاکعلی را پس از دریافت مجوز رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه در این حوزه همچون شهر بیدستان تا پایان سال انجام دهیم تا هم مردم از این تعارض منافعی که با موقوفه دارند رها شده و املاک در اختیارشان قرار گیرد و هم حق از بین رفته موقوفه پس از دهه ها، با تبدیل به احسن به موقوفه بازگردد و از قبل آن به نام واقف و با نیات واقف، ما به ازایی تهیه می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار